понеделник, 24 юни 2013 г.

Имам си една мечта...

Не съм против никоя партия.
Една партия щом я има, значи има хора, които са убедени, че трябва да я има.
Аз не съм против тези хора.
Различни сме. Та ние в офиса, дето сме пет човека, не можем да се разберем на колко градуса да е климатикът. Как да очаквам, че някой друг ще разбере напълно моя светоглед и моя избор. Или обратно - аз да разбера.
Различни сме, знам го.
Но докато сме били заети да сочим с пръст различията си, нещо е станало. Някаква зла болест е нападнала нашите партии. Всички партии. Заради тази болест нашите партии вече не ни познават и не искат да си говорят с нас. Вместо с нас, те си говорят с някакви тъмни уродливи фигури зад завесата.
Сигурен съм, че можем да избавим нашите партии от болестта.
Трябва ни само здрав разум, непоколебимост и упоритост.
Провинилите се трябва да накажем сурово. На разкаялите се да простим.
И да продължим нататък. С различията си.

Няма коментари: