сряда, 26 юни 2013 г.

Към участниците в "контрапротеста", подкрепящи Пламен Орешарски

Аз съм от протеста, който иска оставката на Пламен Орешарски.
Поисках участие в тази група, за да обясня какви са моите мотиви за искане на тази оставка.
Първо да кажа, че аз съм от хората, които нямат свой представител в парламента от доста години и парламенти, въпреки че гласувам на всички избори. Толкова години, че вече ми е все едно коя точно партия е на власт.

И все пак ЗАЩО искам оставка ли?

Убеден съм, че оставката е необходима, за да започнат така исканите от всички нас (тук съм убеден, че включвам и вас) промени. Промени във всички партии. Промяна в отношението на партиите към техните избиратели.

Сега какво имаме:
  • Пълна пародия на предизборна кампания, състояща се от взаимно клепане - никакво уважение към избирателя;
  • Пълно незачитане на направени предизборни обещания - никакво уважение към избирателя;
  • Пълно безхаберие и нагло безочие при административните назначения, проявили се чрез безброй "калинки" при предишните и индивиди със скандална известност при настоящите.

Затова нека изпратим партиите на поправителен изпит.
Нека се явят още веднъж на избори - този път както трябва.
Този път я има и гражданската енергия за това - чувствам го у хората на протестите.

А това бяха коментарите, които получих, преди публикацията да бъде изтрита:


А това е видео от митинга на тези хора, който беше в подкрепа правителството на Пламен Орешарски:

Няма коментари: