сряда, 26 септември 2007 г.

Видиотени журналя

Прочетох това и то цитирано на няколко места:

26 септември 2007 | 02:49 |
Докато по-голямата част от учителите в страната стачкуват, децата се движат по улиците на родните си градове. За съжаление, в следствие на това се стигна до смъртни случаи в цялата страна. 13-годишно дете загина, след като върху него се срути стена в Козлодуй. А 13-годишно момиче загина при катастрофа в Стара Загора. Други четирима души тежко пострадаха.
В тежката катастрофа в понеделник край село Градево също загина дете, а друго бе ранено. Инцидентът бе причинен от шофьор без шофьорска книжка.

А източникът е този: http://www.focus-news.net/


Щеше да бъде някакъв жалък опит за манипулиране на общественото мнение, АКО ги нямаше думичките "В_СЛЕДСТВИЕ НА ТОВА" (написани неграмотно, но това е друга тема, която съм си обещал). То е пряко обвинение и сочене с пръст.
Само аз ли знам, че когато децата не са на училище, за тях отговорност носят техните родители?

2 коментара:

Веселин Паскалев каза...

Уоу! колкото и да не вярвам на теории за всеобщата манипулация, това е много брутално!!!
Почти съм склонен да си променя позицията по въпроса за заплатите заради него!

silvercoin каза...

Веско, ти като в оная приказка - "Каквото и да ти говорят, винаги става дума за пари"... ;)
Има и изключения, едно от които е мнението ми за тази статия. Написаното от мен изразява възмущение от една чиста медийна лъжа.
А пък за теориите на манипулациите - не е въпрос на вяра, тях просто си ги има. Ако ги нямаше, тогава една цяла възхитителна индустрия, каквато е рекламата, нямаше да има теоретична основа.