петък, 22 април 2016 г.

Purple

Вече няма и Пурпурен цвят
Остана ми само дъждът...

2 коментара:

Unknown каза...

Здравейте скъпи приятели,
Аз направи наблюдение, много хора се нуждаят от пари за финансиране на всички видове на нещата или имат дългове, в действителност почти всички да бъдат по-реалистични. В този период от преди страна, борбата с бедността и социалното изключване в банковото дело, аз предлагам заем кредит (лица, компании обичат асоциации) в затруднение или които искат да помогнат за справяне с някои от техните финансови проблеми или да започнат бизнес. Така че цялата година 2016 отнема скъпи мечти. Така че, моля любезно контакт ме по електронната поща ако се интересувате. Тук е моят адрес: cassandrabazarov@gmail.com
Аз ще чакам пощата си за да получите услуга.
До скоро виждане!

Unknown каза...

Добър вечер и щастлива нова година!
Аз съм тук, за да ви кажа, че аз съм индивид и аз да предоставя заеми на всяко лице търси финансиране. Това е заем между-специално с много прости и точни условия за това някои разпоредби са направени за гладкото протичане на производството. My лихвен процент за срока на кредита е 3% и погасяване е месечно Ако всеки път, когато проявявате интерес, моля свържете се с мен по електронна поща: geogialuiza@gmail.com
Благодаря ви и най-добри пожелания към всички.